October 28, 2004
Jag fyller år idag och fick en sprillans ny Nokia N91 mobil med bla 4 gig lagringsminne ;). Nu är det så att jag vill skicka sms o lite så, men det står "nummer till meddelandecentral" vad är det för slags nummer? Jag kör med vodafone kontaktkortstelefon. Någon som vet????! snabbt svar vore uppskattat 😀
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
November 19, 2005
Jag hade precis samma problem för ett par år sedan med en 3310. Felet var att jag på nått sätt lyckats ta bort en siffra i inställningen Nummer till medelandecentral. Så jag gick in i den inställningen å provade att lägga till alla siffror(1-9) å på 7 så funkade det.
Jäkla tur att det bara fattades 1 siffra 🙁
October 28, 2004
jensa_morini wrote: Jag hade precis samma problem för ett par år sedan med en 3310. Felet var att jag på nått sätt lyckats ta bort en siffra i inställningen Nummer till medelandecentral. Så jag gick in i den inställningen å provade att lägga till alla siffror(1-9) å på 7 så funkade det.
Jäkla tur att det bara fattades 1 siffra 🙁
Sorry jag förstod inte det där riktigt :P, vad menar du? när ja kollar på min telefon så är det inte en enda siffra :S. Hur får man reda på sina siffror?
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
March 10, 2003
'Vodafone aka Telenor. Finns info på deras sida.. annars kan man juh ringa dom.
Fråga:
Jag har problem att skicka SMS till fasta nätet
Svar:
• Kontrollera att du har pengar på ditt kontantkort.
• Kontrollera att meddelandecentralnumret i din mobiltelefon är: +46708000708
• Kontrollera att du har täckning där du befinner dig.
• Kontrollera att telefonens minne inte är fullt.
• Kontroller att du anger numret korrekt tex. +46455xxxxxx eller 46455xxxxxx
• Kontrollera att det är ett svenskt fastnätsnummer du skickar till.
• Stäng av mobiltelefonen och plocka ur batteriet, sätt i batteriet igen och slå på telefonen. Försök skicka ett SMS på nytt.
• För att identifiera om det är fel på ditt simkort eller din mobiltelefon, prova ditt simkort i annan mobiltelefon
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)