April 17, 2005
Tjena, jag har ett lite småkonstigt problem med mitt halvnya 2900xt, jag får inte AA eller AF att fungera, spel under sourcemotorn fungerar dock utmärkt att feta på med AA i, men resten av spelen, som tex live for speed, eller Red orchestra, fungerar det inte i, och vilket får spelen att se ut som skit .
Jag har inte Ati catalyst controlcenter installerat då jag hatar det mer än pesten, kör med Ati traytools, och Atitool, och nyaste drivrutinerna, och så har jag även ominstallerat dom ett ex antal gånger.
så är det någon som har några tips kanske?
April 24, 2007
kör du kortet klockat för tillfället?? isåfall kan du prova att ställa den på normal frekvenserna igen och se om det funkar..prova med fler spel o se om det funkar med dem. har du nya drivrutiner?? kolla allt sånt. fråga den förra ägaren om denne hade detta problem :!
det ordnar sig!
April 17, 2005
Tack för det snabba svaret, jo, kortet är klockat, kanske ska klocka ner det litegranna, och, jag har dom nyaste ati drivarna så, dom borde det inte vara något fel på, återkommer efter jag har testat.
Edit: Well, det funkade inte sådär jättebra, fortfarande bildkvalité som ett sågblad på ett ungefär, och, jag köpte kortet sprojlans för 3 veckor sedan, det konstiga är att det funkar utmärkt i vissa spel, och i andra så funkar det inte alls.
1 Guest(s)