October 7, 2002
Den som är tillsats till Zalmans grafikkortskylare är riktigt tunn. Tror den är ungefär så stor som du säger, möjligtvis bara 80x80 men tror det var 92x92 (sitter gömd i lådan som är inklämd bredvid bordet, jag är inte pigg på att dra ut den), tror den var till och med under centimetern tjock. Den borde kunna funka?
November 27, 2003
TERdON wrote: Den som är tillsats till Zalmans grafikkortskylare är riktigt tunn. Tror den är ungefär så stor som du säger, möjligtvis bara 80x80 men tror det var 92x92 (sitter gömd i lådan som är inklämd bredvid bordet, jag är inte pigg på att dra ut den), tror den var till och med under centimetern tjock. Den borde kunna funka?
80x80x15 😉
http://gtek.se/index.php?mode=.....6581ca2256
//Andreas
November 27, 2003
Tramce wrote: den zalman fläkten har ja sätt... det lutar åt den, men ja hade velat ha en större för att få ner ljudnivån ytterligare...
Saken är dock den att detta du söker går emot alla standarder så det kan nog bli minst sagt svårt att hitta, iaf i en datorbutik. Jag skulle ge mig ut på äventyr bland andra butiker som kan tänkas ha sådant, men då kan det komma kosta. 🙁
//Andreas
1 Guest(s)