June 27, 2001
hej jag har fått hem ett uppgraderingspaket från komplett.se och när jag hadde satt in allt så som det SKALL sitta så satte jag på datorn och då lyser dom fyra lysdioderna rött o i manualen så står det att inte cpun är rättinsattlerad eller trasig men när jag sätter in min kompis fungerade processor så funkar d inte häller och då blir det samma fel (datorn visar ingen bild på skärmen och lysdioderna lyser rött alla 4a)
är det någon som har hafft samm prob eller vet va felet e ?
[ Detta Inlägg ändrades av: TiNo den 2002-01-07 18:36 ]
April 26, 2001
On 2002-01-07 18:34, TiNo wrote:
hej jag har fått hem ett uppgraderingspaket från komplett.se och när jag hadde satt in allt så som det SKALL sitta så satte jag på datorn och då lyser dom fyra lysdioderna rött o i manualen så står det att inte cpun är rättinsattlerad eller trasig men när jag sätter in min kompis fungerade processor så funkar d inte häller och då blir det samma fel (datorn visar ingen bild på skärmen och lysdioderna lyser rött alla 4a)
är det någon som har hafft samm prob eller vet va felet e ?[ Detta Inlägg ändrades av: TiNo den 2002-01-07 18:36 ]
Eftersom du bor i närheten så borde du nog kunna åka in till dom och snacka dom har ju kontor i GBG, kan hända att du kan lämna in sakerna där också och slippa frakt
June 27, 2001
Eftersom du bor i närheten så borde du nog kunna åka in till dom och snacka dom har ju kontor i GBG, kan hända att du kan lämna in sakerna där också och slippa frakt
ja jag vet min kommis har lämnat in ett kort där plus vi trodde ju att CPU va paj först så vi ringde dom och då sa dom att vi kunde det men jag skall fan kräva att dom sickar kortet med bud så fall
December 18, 2001
February 13, 2001
Vad jag fick fram så hade många MSI turbo kort haft samma problem.... 🙁
Bios inställningarna är det inte fel på för jag har ställt in allt åt honom.
jag har skälv kört MSI å vill inte säga nå dumt om det för de va ganska OK men dom har haft lite problem....
Geforce MX 400 64MB
Kylning..... Bara vanligt vatten men en cross kylare....
[ Detta Inlägg ändrades av: SoundHead den 2002-01-10 01:02 ]
2 Guest(s)