June 25, 2004
När jag ska kolla på film på datorn så blir det ingen bild alls. Bara ljus svarthet. Funkade för ett tag sen men sen helt plöstligt så hände detta. Har nog kommit åt någon inställning.
Har ett ati radeon 9800pro Och kollar film med windows media player. Har testat med andra spelare också men får samma problem.
/MVH
--- Allt funkade innan. Helt plötsligt blev det så. Vet inte om jag har ändrat någon inställning. Så om någon vet någon inställning som jag kan ha ändrat? Det var när jag höll på med inställningar för "clone" på tv-ut. Tror inte det har med codec eller vlc att göra med tanke på att det bara slutade funka just sådär 🙄
November 5, 2005
padde84 wrote: När jag ska kolla på film på datorn så blir det ingen bild alls. Bara ljus svarthet. Funkade för ett tag sen men sen helt plöstligt så hände detta. Har nog kommit åt någon inställning.
För mig låter det som om du inte har någon "video overlay" på din skärm. Ifall du har hållt på med inställningar för video-ut så kan du ha ställt in att primär skärm ska vara video-utgången och vissa grafikkort vill bara överlagra video på den primära skärmen.
(Skriv ett bättre ämne nästa gång).
2 Guest(s)