August 16, 2003
du behöver köpa en adapter till/från 3.5mm stereoplugg
bör finnas hos Expert, Clasolsson med flera.
edit1: den röda och svarta heter RCA
edit2: http://www.kjell.com/content/t.....0,20400000
25kr 😀
December 24, 2002
Jooo det kommer att fungera.. men det kommer inte att låta så högt.. beroende på hur mycket kraft som krävs för att driva dina högtalare.. men min gissning är att du kommer att behöva gå ganska nära högtalaren med ditt öra för att urskilja ljud från tystnad..
Sorry om det lät ironiskt.. kort sagt.. du måste ha en förstärkare för att förstärka ljudet
September 27, 2002
Jalle64 wrote: Det räcker ofta med en som har 30 - 40W, kanske en tusing eller liknande 😛 Lite dyrare än ditt ljudkort kanske men 😛
Annars finns ju färdiga ljudpaket med inbyggda förstärkare från tex Logitech eller Creative från ca: 300:- upp till ca: 4000:- 😛
Sjukt mycket lättare och bättre att satsa på ett bra ljudpaket från logitech eller creative.
December 24, 2002
4fun wrote: [quote=Jalle64]Det räcker ofta med en som har 30 - 40W, kanske en tusing eller liknande 😛 Lite dyrare än ditt ljudkort kanske men 😛
Annars finns ju färdiga ljudpaket med inbyggda förstärkare från tex Logitech eller Creative från ca: 300:- upp till ca: 4000:- 😛
Sjukt mycket lättare och bättre att satsa på ett bra ljudpaket från logitech eller creative.
Ja men det beror på hur man lyssnar på musiken, logitech högtalarna är ju byggda för att dem ska stå på ett skrivbord framför lyssnaren, på max 1m avstånd. Annars blir basen lätt överflödig.
Jag har ett set med logitech 2.1 THX cert.
Dessa är GRYMMA när man sitter nära och använder dem som MULTIMEDIAHÖGTALARE till datorn.. när jag sen vill luta mig tillbaka och lyssna på musik från soffan är dessa värdelösa... Dock kanske jag är mer kräsen en många andra...
1 Guest(s)