July 4, 2005
Hej! E inne på att köpa nya hörlurar, främst för bruk till datorn men även ibland till mp3-spelare, e inne på följande:
Koss Headset PRO 3AA
Koss Headset PRO 4AAT
Zalman Theatre 6 Headphone Surround
4AAT kan jag inte få in förens om en månad därför jag överväger 3AA:na, men frågan är om det är värt att köpa zalmans, hur bra är dom när man väl lyssnar på musik osv, är dom grymma i spel osv. För enligt mig är dom väldigt fula och inte så roliga om man skulle använda dom även till mp3:n emellanåt. Någon som testat nån av lurarna eller läst något om dem, priset är inte det viktigaste i fallet här.
Tack på förhand
October 25, 2003
Om nu inte priset är det viktigaste skulle jag rekommendera:
http://se.pricerunner.com/soun.....878/prices
Otroligt jävla ljud. Funkar helt ok att driva med en mp3-spelare, plus att de är rätt snygga.
July 4, 2005
Jag syftade just på dom jag presenterade =), anledningen till att det är just dom jag visar är att det är dom som jag verkar vara bäst från min leveratör. Är lite inne på zalmans men är lite tveksam till at de värkeligen funkar så bra, om inte man får en bra illusion så köper jag mkt hällre ett par bra vanliga lurar. Och då allra helst någon av kosslurarna då jag får väldigt bra pris på dem.
October 23, 2004
MutatedHero wrote: Jag har de där pioneer lurarna, mycket härligt ljud i dem, de bästa lurarna jag haft.
Åhh lyx!
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
January 22, 2004
Funderade också på zalman lurar ett tag, men efter att ha testat en hos en kompis så var de inte aktuella längre. Surround ljudet är helt okej, vore riktigt bra om basen var lite kraftigare. Dessvärre tyckte jag inte de presterade alls tillräckligt bra för musik.
Så det slutade med att jag köpte ett par andra istället. Jag fick klara mig utan surround, men ett par hörlurar med brett register och stora element kompenserar ganska bra. Man får inte surround, men man får ett mycket bättre djup i ljudet.
Det jag vill säga med det här va väl egentligen att du nog blir mer nöjd med ett par ordentliga vanliga lurar som är bra på allt istället för att köpa zalman som egentligen bara har en enda styrka, surround.
2 Guest(s)