July 7, 2005
Hejsan,
fick en HP Ipaq H5040 handdator/PDA för några dator sen, problemet är att den inte startar.
Det enda livstecknet det är från den är när jag stoppar in strömadaptern i den så blinkar tre lampor till väldigt snabbt.
sen för att få dom att blinka till igen så måste man dra ut sladden och vänta runt 5sek sen stoppa in den, gör man det snabbare så händer inget ;p
någon som har något tips på vad man kan testa att göra?
tacksam för svar:)
July 7, 2005
BarateaU wrote: Händer inget när du trycker in restart knappen? den lilla knappen i hålet, finns i nederkant på min ipaq 3850, hängt sig ett par ggr.
nej, har testat trycka in den, även testat trycka in dom två nedersta stora knapparna, enligt fassan ska det också vara någon reset sak.
Men inget av det har hjälpt ;/
March 19, 2003
Jo jag kommer ihåg när jag uppgraderade romen då var det en jävla kombination av knappar man skulle trycka in för att komma in i olika lägen.
typ de två nedersta samt power knappen för att komma in i USB mode och de två övre samt poser knappen så gjorde den något annat eller vise versa typ.
Inte batteriet som är risigt då?
Skruva upp o kolla:):):):)
July 7, 2005
BarateaU wrote: Jo jag kommer ihåg när jag uppgraderade romen då var det en j**la kombination av knappar man skulle trycka in för att komma in i olika lägen.
typ de två nedersta samt power knappen för att komma in i USB mode och de två övre samt poser knappen så gjorde den något annat eller vise versa typ.
Inte batteriet som är risigt då?Skruva upp o kolla:):):):)
får testa det,,
ska testa med annat batteri på måndag, en på fassans jobb har likadan så ska testa det batteriet:)
har inte så små torks(stavning?) för att kunna skruva upp den;/ men ska försöka fixa det även på måndag:)
1 Guest(s)