March 23, 2007
Hej, hur ska jag gå til väga för att blir av med mitt 8600gt..vart ska man lägga ut det? Och hur mycket kan man begära ?
http://www.prisjakt.se/produkt.....p?e=170855 med monterade zalman minnes kylare. Går att klocka till core : 625 mem: 825 stabilt.
Blocket går ju men det är 1000-tals 8800GTS (320mb) där för 2k så vad ska man göra 😕
Mvh Beweer
March 23, 2007
csm101 wrote: Man börjar med att bara skapa en tråd 😉
sen får du sätta ut det på blocket för en 500:- ungefär. Eller att du kör på tradera och riskerar att du får mindre än så, men kanske även mer, vem vet vad som kan hända där? 😉
Det blev dubbel-post , inte medvetet. 500kr låter lite lite 😕 Eller ?
kan man chansa på 750 kanske ?
March 23, 2007
csm101 wrote: Låter inte alls lite imo, den kostar ju ny under tusenlappen.
Klart du kan chansa med ett högre pris, men som du själv skrev så finns det bättre kort för inte så mycket mer i pris. Beror på hur gärna du vill bli av med kortet 😉
Man kan ju alltid låta det ligga på Blocket ett tag då man inte kommer att få tag i ett 8800gt innan februari
March 23, 2007
Jalle64 wrote: Eller så lägger man ett minimibud på tradera, så får man inte för lite pengar iaf 😛
eller det....fast då finns risken att man bara får 500kr och då sitter du där -> 2 månader kvar tills 8800gt kommer och går 4ggr back på ett kort som ger 2 ggr prestandan.
Man kan skriva att det är det perfekta htpc koretet med hd-avkodning eller budjetgamer kort med stöd för dx10 och med .... ddr 3 minne. Kräver lite ström ( 43watt idel / 65watt load). Funkar med alla datorerer ( med pci-e) Kräver ingn extra ström. Och skriva att just du får det för det förmånliga priset av 750kr + frakt.
August 11, 2005
beweer wrote: [quote=csm101]Låter inte alls lite imo, den kostar ju ny under tusenlappen.
Klart du kan chansa med ett högre pris, men som du själv skrev så finns det bättre kort för inte så mycket mer i pris. Beror på hur gärna du vill bli av med kortet 😉
Man kan ju alltid låta det ligga på Blocket ett tag då man inte kommer att få tag i ett 8800gt innan februari
enligt trådskaparen själv så kunde man få 8800gt på blocket för 2k, inte jag som skrev det.
Men nypriset på hans kort ligger på 930:- enligt prisjakt och jag säger bara utifrån mig själv, att jag inte hade gett 750 för det kortet begagnat.
March 23, 2007
csm101 wrote: [quote=beweer][quote=csm101]Låter inte alls lite imo, den kostar ju ny under tusenlappen.
enligt trådskaparen själv så kunde man få 8800gt på blocket för 2k, inte jag som skrev det.
Men nypriset på hans kort ligger på 930:- enligt prisjakt och jag säger bara utifrån mig själv, att jag inte hade gett 750 för det kortet begagnat.
jag tror du missuppfattade det där , jag hade häller aldrig köpt ett 8600gt men det finns nog folk som gör det. Och jag skrev INTE att dett fanns 8800gt för 2 k på blocket utan 8800GTS för 2k på blocket. till och med för 1600kr http://www.blocket.se/vi/14297112.htm?ca=11_s. jag skrev inte det för att jag skulle köpa ett sådant utan för att jag skulle ha ngt. att jämföra mot.
1 Guest(s)