February 16, 2002
Hur bra/dåligt är GeForce 2 MX400 ?
Till en ny Dator ?
Sölar det ner den Mycket ?
Datorn
--------------------------
Intel Northwood P4 2,0 Ghz
P4B266 DDR
512 Ram DDR
GeForce 2 MX400
IBM 61 Gb
Pioneer 16/40x
PlexWhriter 40x
Soundblaster Audigy Player
Silver Chieftec Låda
[ Detta Inlägg ändrades av: TwiZteD den 2002-02-17 20:17 ]
April 20, 2001
Om man ska dra ytterligare en paralell:
Det är som att köra dragracing med en trampcykel.
Du skulle tjäna enormt mycket på att byta till antingen R8500 eller Geforce3.
Sen tycker jag att man borde vårda sitt språk lite bättre "Suga pung" till exempel. Har man så dåligt ordval och inte kan ge ett konkret svar, så låt då bli att svara.
September 17, 2001
On 2002-02-20 06:22, Unrealpat wrote:
Om man ska dra ytterligare en paralell:Det är som att köra dragracing med en trampcykel.
Du skulle tjäna enormt mycket på att byta till antingen R8500 eller Geforce3.
Sen tycker jag att man borde vårda sitt språk lite bättre "Suga pung" till exempel. Har man så dåligt ordval och inte kan ge ett konkret svar, så låt då bli att svara.
precis, men ante har ett dåligt ordförråd, och är aningen korkad, så du får ursäkta..
August 15, 2001
Har ett sånt, det kortet var bra för över ett år sedan! Byt för h-lvete!
Köp förresten inte gf4, det är bara överklockade gf3 kort och dom billigaste sägs bara vara gf2 kort under ett fräshare namn.
Ett r8500 sitter väl bra? Bara för att bidra till att bryta monopolet...
April 1, 2001
Ni glömmer väl en sak?
Varför ska man ha ett jättebra grafikkort om man inte spelar spel och sånt? Grafikkortet blir ingen flaskhals om man inte behöver använda det så mkt.
Fast om man däremot spelar spel och sånt, så känns det en aning underdimensionerat med ett gf2mx till en P4 😀
February 13, 2002
On 2002-02-23 16:50, Iceman wrote:
Ni glömmer väl en sak?
Varför ska man ha ett jättebra grafikkort om man inte spelar spel och sånt? Grafikkortet blir ingen flaskhals om man inte behöver använda det så mkt.Fast om man däremot spelar spel och sånt, så känns det en aning underdimensionerat med ett gf2mx till en P4 😀
Precis man behöver inget bra grafikkort om man inte sitter och spelar. Själv på denna dator sitter jag med ett SiS 8 mb pci kort som funkar utmärkt till ordbehandlinig div programmering samt surfning.. och burken är en 700 mhz AMD slot a med 256 mb ram och 41 gb hdd.
// Zerax
1 Guest(s)