July 18, 2002
Har satt ihop min nya burk nyligen, men jag får inte DVD:n att spela! Vilka inställningar behöver göras o så? Jag har installerat Direct X 8, och tankade hem en spelare från Download.com (som hette nånting med Max...). Men det händer ingenting när jag försöker spela upp! Och det följde inte med några anvisningar till DVD:n...
August 23, 2001
July 18, 2002
arrrr... Nu har jag fått DVD:n att spela bilden iaf. Men ljudet!? Where the heck is the sound? Jag har vänt och vridit på den fula lilla ljudsladden som sitter från DVD till mobo, men inget result... Vari skall pluggen sitta? i "CD1" eller "AUX1"? Och hur var det nu igen, är pilen på kontakten + ?
:cy:
July 18, 2002
näh. jag fick ingen spelare eller något annat med DVD:n... 🙁 Men nu har jag fått ljud iaf, fast nu har jag det problemet att jag måste använda mig av moderkortets inbyggda ljudkort. Och det är ju lite trist, med tanke på mitt ljudkort som är ett "M Audio Audiophile 2256". Krångligt å hålla på å växla om när man ska dona med musik, samt att jag inte kan utnyttja min digitala utgång när jag vill kolla på film... (5.1 juh) :arg:
"Enable digital..." är ikryssat som default dessutom...
alltid ere nåt som strular...
2 Guest(s)