April 1, 2001
On 2001-09-01 23:46, andus wrote:
en brännare håller typ till dagen efter garantin(mennar ni att det finns dom som använder brännare i olagliga syften?) djupt förvåndad
Hehe, skulle inte förvåna mig...
Hmm, ja, det finns ju dom som använder cdbränare i olagliga syften. Jag bränner bara backup:er och shareware samt saker jag gjort själv 😀
December 19, 2000
On 2001-09-01 23:48, Iceman wrote:
Hmm, ja, det finns ju dom som använder cdbränare i olagliga syften. Jag bränner bara backup:er och shareware samt saker jag gjort själv 😀
Kan jag tänka mig ja... du måste ha gjort mycke egna program, spel å musik, konstigt att dom ä så lika redan gjorda versoner 😀
August 7, 2001
hähä 🙂 jag tror att din brännare har en liten inbyggd timer som när garanting har gått ut gör så att den inte vill bränna så bra, å en vecka efter att garantin är ute så kommer den att explodera 😛 men själv har man väl haft sin brännare i 2-3 år nu. jag har nog haft den ett år längre än min disk som jag skaffade 99, då måste jag ha haft brännaren i 3 år typ, å den funkar fortfarande lika bra 🙂 även om det inte är någon direkt högprestandabrännare, men den är ju vassare än vissa farsosrs 😛
1 Guest(s)