January 20, 2001
hej, jag har ett ganska stort problem kan man säga, jag sålde min tb 900 till en kille i skellefteå(stavning?), när han fick den funka den inte....o han säger att alla benen under var raka o att core var hel, så vad ha ha hänt?, jag skicka den i orginal förpackningen med en massa mjuk filt av något slag runt(det jag fick min taisol i)
nån som vet någe?
February 10, 2001
Jag har fraktat mycket .. typ sålt mycket ... men inte skickat nån processor... så jag vet inte riktigt hur lätt en sån kan gå sönder... m
menä rud säker på att denna killen är seriös å inte bara försöker lura på dig att du ska skicka tebax pengarna eller åntt... för det finns många elaka pojkar här i sverige...
jag vet inte om jag skulle tro honom ... eller det kanske är en bekant till dig ?
May 16, 2001
Jo processorn kan ta skadas, men kortslutas vet jag inte, lär bara inte fungera. Men det känns inte som jag vill ta reda på det
Vad gäller köpet så är såld såld. Du sålde processorn i befintligt skick, vilket var i fungerane skick. Tänk på att det inte finns någon konsumentköplag som gäller...
April 5, 2001
kan ni ju inte börja anklaga köparen för att avsikligt ha förstört processorn. Varför i hela världen skulle han göra det???
Det finns väl roligare saker än att sitta och beställa hem saker och sätta sönder dom. Men det kommer att bli svårt att bevisa vem som satt sönder den, det finns tre "led" där den kunnat gå sönder. Under paketering, frakt eller uppackning. Jag tycker att det vore rätt om ni båda delade på kostnaderna!
May 23, 2001
Om du var försiktig när du paketerade prollen så e de ju knappast ditt fel att den e trasig.. De flesta känner väl till hur posten hanterar paketen.. Kompisen köpte en bärbar privat som skickades per post.. Den var väl inpackad i kartong o cellplast, ändå lyckades posten spräcka skärmen.. o datorn var oanvändbar... Jag tror med största sannolikhet att de e posten som e skyldiga till att prollen e trasig.. men de e ju bara vad jag tror...
1 Guest(s)