February 28, 2005
Nu är allt klart med den nya kylaren...:) la bara kylpasta på GPUn inte minnena men ändå! har klockat kortet till 460 i core och 1110 mhz minne utan problem! 😉 tror ni den klarar mer?
en annan fråga: ATItool strular med mig..varje gång jag ska starta upp så säger den video card changed bla bla...och så funkar inte programmet...har provat installerat om men utan framgång (men Rivatuner fungerar utmärkt) 😕 konstigt...men finns det något annat program som man kan kolla sin grafiktemp förutom ATI tool?
March 31, 2003
Gilgamesh wrote: Nu är allt klart med den nya kylaren...:) la bara kylpasta på GPUn inte minnena men ändå! har klockat kortet till 460 i core och 1110 mhz minne utan problem! 😉 tror ni den klarar mer?
en annan fråga: ATItool strular med mig..varje gång jag ska starta upp så säger den video card changed bla bla...och så funkar inte programmet...har provat installerat om men utan framgång (men Rivatuner fungerar utmärkt) 😕 konstigt...men finns det något annat program som man kan kolla sin grafiktemp förutom ATI tool?
Grafikkortets kontrollpanel
February 28, 2005
kutlo wrote: [quote=Gilgamesh]Nu är allt klart med den nya kylaren...:) la bara kylpasta på GPUn inte minnena men ändå! har klockat kortet till 460 i core och 1110 mhz minne utan problem! 😉 tror ni den klarar mer?
vart hittar jag den? (menar du Catalyst control center?) 😕 😛 (Kalbo) 😀
March 31, 2003
Gilgamesh wrote: [quote=kutlo][quote=Gilgamesh]Nu är allt klart med den nya kylaren...:) la bara kylpasta på GPUn inte minnena men ändå! har klockat kortet till 460 i core och 1110 mhz minne utan problem! 😉 tror ni den klarar mer?
vart hittar jag den? (menar du Catalyst control center?) 😕 😛 (Kalbo) 😀
ja, eller den gammla panelen... (Sluta kalla mig hund) :voo:
1 Guest(s)