February 17, 2004
Har problem med nätaggregaten jag äger. För några timmar sedan pajade mitt 8 år gamla 300W nätagg , när jag skulle testa crysis demot . Det köper jag att den inte pallade all min HW som var inkopplat + köra crysis. Men så har jag haft problem med ett 520W nätagg som stängde av sig hela tiden. Just nu kör jag med det, minimum inkopplade komponenter, och det verkar funka för tillfället . Nu vill jag stressa nätagget för att se vad den klarar av. Då är min fråga hur mycket ska mitt 520W Atrix klara utan att strula?? Jag tycker jag borde kunna koppla in all min HW + köra crysis + klocka datorn utan att den krånglar.
Klarar den inte detta måste jag reklamera den, fort som attans.
February 17, 2004
jonte_power wrote: asså, det ska väl klara ganska mycket.. tror snarare att agget är trasigt
Fast nu strular det inte längre. Har ingen lust att lämna in det och de inte hittar något fel. Vill därför stressa fram problemen igen och ska då klocka lite lätt. Fler tips för att belasta nätagget max???
August 16, 2003
koppla till så mycket blingbling diskar och fläktar som möjligt.
men det låter ju som att den fungerar, om du överbelastar ett agg kan du ju inte säga att det är fel på den.
det roliga är ju också om du överbelastar den så att den pajar så finns risken att den dödar dina komponenter i samma veva som den dör. morsans moderkort dog i samband med att nätagget dog för en månad sedan.
2 Guest(s)