March 11, 2003
ZIre wrote: [quote=denstore]Om man skall räkna hela datorn blir det nog ungefär 2 gånger om året. Men många grejer byts i alla fall ett par gånger per år, eller mer.
Det ser ut på din sign som det blir rätt dyrt för din del ;D
Njae, det handlar ju lite om att sälja grejerna innan de hinner bli allt för omoderna. Men visst, jag skulle gissa på att jag uppgraderar för ungefär 10-15k om året.
April 20, 2005
February 5, 2003
Jag har bytt dator nu 1 gång om året men har nu värkligen insett att det lönar sig inte utan man kan köra 2 år med en och samma burk utan att den käns förslö, Kan tillägga att jag spelar inte så mycket spel heller...
Nästa gång jag uppgraderar från mitt nuvarande system bli sommaren 2007 eller hösten och då blir det hela datorutrustningen.
March 11, 2003
PaCk wrote: Byter i princip enbart då det dyker upp något bra erbjudande, för sakerna i min sign har jag nog gett omkring 2k nytt. Så någonstanns runt 1-2 år går det nog innan man gör en större uppgradering.
Vilken affär shoppar du i? De grejerna för 2 tusen låter lite väl billigt....
December 5, 2001
denstore wrote: [quote=PaCk]Byter i princip enbart då det dyker upp något bra erbjudande, för sakerna i min sign har jag nog gett omkring 2k nytt. Så någonstanns runt 1-2 år går det nog innan man gör en större uppgradering.
Vilken affär shoppar du i? De grejerna för 2 tusen låter lite väl billigt....
Antagligen 2k för varje grej.
1 Guest(s)