August 16, 2007
Tjena undra hur stor prestanda ökning man kan få när man kör 2 graffe SLI
Har ett http://www.komplett.se/k/ki.as.....sku=334591 och funderar på att köpe ett till. Så jag undrar om det är värt de? Å jag vet att det skulle vara bättre å satsa på ett 8800 graffe men nu är det så att eftersom jag redan har ett 8600 graffe så behöver jag lixom bara lägga max 1500 för att få ett till.
Jag har mycket andra grejjer som prioriteras före ett 8800 graffe så ett 8600 är det enda alternativet 🙂
June 11, 2001
Det beror väldigt mycket på vilka styrkor kortet har och vilka krav spelet har. Om kortet är väldigt bra på en viss detalj så kommer det att synas mycket om det är så att spelet kräver det.
Det är lite grand som att installera en riktig biosalong i vardagsrummet, du kommer inte att höra någon speciell skillnad på en salong ala SF mot en bra hemmaförstärkare. Anledningen är att du inte kan dra lika mycket watt i vardagsrummet som i biosalongen eftersom det skulle innebära att både dina glasrutor går och att störningssjuoren ringer på dörren. Även om den riktiga bioanläggningen helt enkelt kan ta i när det gäller så kommer du inte att höra det för volymen kommer inte att vara hög nog.
2 Guest(s)