July 19, 2002
JanTao wrote: Jag fattar inte hur man änsn kan tänka på att välja P4:an när man får en bättre processor utan att behöva överklocka och vela...
DOm som käöper P4:an har mycket pengar men lite förstånd ...
P4 SUGER HÅRDARE ÄN EN KÅT TJEJ!
nämen så får man inte säga........
June 18, 2001
Idagsläget hade det inte blivit AMD, utan en P4-1.8A Northwood CPU eftersom de är ju så jävla stabila att klocka!
Sedan tycker jag att det känns som att chipseten för AMD spökar mycket (å andra sidan sitter jag ju fortfarande med ett KT133A baserat kort).
Men ett iNTEL 845E kort skulle inte sitta fel, eller kanske rent av ett SIS ?!?!?
För ett år sedan var det ingen tvekan, AMD låg på topp, men nu är flaggan tillbaka hos iNTEL. Får väl se om jag orkar hålla ut till Hammern om den dyker upp i November som planerat!
August 19, 2001
AntiChrist wrote: Med sådana grundlösa inlägg kommer diskussionen aldrig ta slut... 🙄
Antar att en viss Julmund bara vill hålla sin tråd igång, trots att vi redan vet vilken processortillverkare som regerar :bgrin: :bgrin:
Va inte så störig...
De var Never* som drog igång den igen,jag bara svarade.
May 23, 2002
Jag köpte AMD för att jag ville ha en hyfsad processor till en billig pennig (ca 850 kr) som jag inte skulle överklocka. Då är AMD helt klart bäst. Sen för övrigt är Mercedes riktiga skitbilar med osmaklig design och idiotiska saker som Regn detektorer som går sönder å kostar pengar att laga. Tacka vet jag Skoda Octavia RS, chippad, 0 - 100 Kmh på 4,5 sek.
2 Guest(s)