January 30, 2001
August 8, 2001
Ja, jag har också en 30,7gb.
Den funkar fint, jag gillar den (överlevt "klick-klick klick-klick" ljudet en gång) men den funkar fint, jag har en fläkt som kyler disken och jag överklockar som en idiot
Annars normal användning.
Jag ser kylningen som viktig, jag läste någonstans att imbdiskarna under 75gxp eller vad serien heter är känsliga för värme.
Kan ju vara det som dödar en massa diskar?
:wide:
May 28, 2001
September 5, 2001
Har en 46 Gigs IBM:are som har en ganska intressant historia.
Det började med att jag tappade disken när jag skulle sätta i den, efter det har jag haft klickningar ca 5-10 ggr, har tappat räkningen. Den njuter fortfarande av livets glada dagar, men efter att ha läst all denna kritik mot IBM-diskar börjar man bli lite nervös. =(
Har jag förstått rätt att det bara är 75GPX som stular? Jag hade nämligen tänkt köpa en ny 60Gb 60GPX disk nu.
July 21, 2001
Själv har man 2 st Stripade IBM 7200RPM 70,1 Gb HDD, och jag har redan bytt den ena en ggn, och jag anar nu att den nya HDD som jag fick tilllbaks också börjar bugga ur 🙁 Men jag får väll va glad att IBM har lång garanti på sina HDD!
den låg i orginalpåsen... medans jag väntade på den nya datorn...funkade felfritt innan...
40 och 60 gb var 60GXP dom började klicka och dona sig... sen la 40 gb av... och 1 dag efter det gick 60 gb åt h*****e...
suger tycker jag...
🙁
2 Guest(s)