August 16, 2001
May 24, 2001
Vi lär märka när de pajar.. Folk är bra på att skrika och gnälla när nåt går sönder..
IBM har alltid haft bäst kvalitet på diskarna, det var bara 75GXP som var lite småkassa, och det verkar som om de var dåliga "i klumpar" som om det var en viss fabrik eller avdelning som gjorde de dåliga diskarna.. Man får hoppas att de lärt sig att inte dra ner på kvaliten och återgår till att göra världens bästa och mest hållbara diskar.
Det var ju trots allt dom som uppfann hårddisken.
Hade jag haft pengar så hade jag köpt Seagate Barracuda IV diskar.. men jag la ungefär 5000 spänn precis på raid kort och diskar, så jag hade inte råd att köpa så dyra saker
Jag har precis beställt 2st 80Gb Seagate diskar nu! Finns i min mening inga andra IDE diskar som är lika vassa för tillfället! Mycket snabba och nästan ljudlösa!
IBM 75GXP serie: 36db
IBM 60GXP serie: 31db
Seagate IV serie: 24db..
Tekniknörd som gillar att träna.
July 3, 2001
inget fel på min WD hd´s men ska bli kul att se hur länge dom håller. Har inget direkt negativt att säga om dom, men sedan har jag ingen erfarenhet av dom heller
Efter man började höra lite saker om IBM hårddiskarna bestämmde jag mig för WD. 2x80gb är jag klart nöjd med
August 23, 2001
Ja själv kör jag med segate o Fujitsu.
Fujitsu har ju sattit rekord på data lagring.
Hela 100gig på en kvadrattum. Förra rekordet var nog 32 gig.
kolla själv http://nyheter.idg.se/display......10822-PFA6
1 Guest(s)