" IBM HÅRDDISKAR "|Generella frågor|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
" IBM HÅRDDISKAR "
SAMCAN
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 105
sp_UserOfflineSmall Offline
1
April 22, 2002 - 7:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Tjenare ! jag har jobbat nu på ett företag http://www.bec.se i ett par år och har märkt att ibm inte duger längre, för mindre änn ett år så skaffade jag mig en 60GXP 60gb IBM och den har fungerat fint men sen en dag när jag skulle boota datorn så lät den konstigt, som om den skärde ihopp sig. När jag slutligen lyckades starta burken så körde jag scandisk i DOS. och det visade sig bli en hel del (B) cluster fel, ehh effterssom jag jobbar som datatekniker på stället så tog jag mä tebbax o bytte hdn på engåg,, nångång i decembras var det , så fick jag min nya 60GB IBM men redan effter en månad så händer det samma skit igen ! tänkte att det måste ha hänt någet under leveransen eller någet liknande, så jag bytte igen + att jag sakffade raid kort från PROMMISE , kör(stripping) +en till likadan 60gb´are.. då från IBM , och effter cirka en vecka så hände det igen! då j**lar tog ja mä båda två 3edjegången tänkte jag shit det här vill jag inte ha, så jag bytte till 60gbare från WESTERN DIGITAL, och sedan dess så har det funkat bra! känns snabbare också! FÖRLÅT OM JAG HAR TRÅKAT UT ER MEN VA BARA TVUNGEN ATT AVREAGERA MIG så mycket som man förlorar varje gång, man blir lite KRANKY! ha det bra folks! lägg till någet txt GÄRNA !

Starscream
Member
Medlem
Forum Posts: 7750
165165
April 22, 2002 - 7:24 pm
sp_Permalink sp_Print

:spy:IBM

Jag skulle vilja fråga dig ett par saker, har du nån mail?

SAMCAN
Medlem
165167
April 22, 2002 - 7:26 pm
sp_Permalink sp_Print

jorrå ska grejja med min sign ...