December 22, 2001
tjena , en polare har en 40 gb ibm 60 gxp disk liggande, den har pajat 3 ggr för han och nu har han inte öppnat den utan kör med en annan i väntan på att nån ska köpa den.. men iaf han trodde att det var hans moderkort som paja den (abit bh-6)
men jag tvekar.. jag själv kör med asus a7a 266-e
tror ni att den kommer hålla för mej ?
February 4, 2002
On 2002-04-20 06:35, Moneyman_X wrote:
om du har jävligt bra kylning så håller den nog den är väldigt värmekänsligt min lägenhetspolare har en ibm och han har också skickat in den på rep 3ggr men nu har han den på 22 grader och det är bra så nu verkar den funka prima
Med just IBM spelar det ingen roll om man har bra kylning eller inte dom går sönder ändå Har själv ett väldigt välkylt chassi
/hårddisk och min IBM disk är i Holland just nu
May 12, 2001
Ni nöjer väl inte er med att dom reparerar och ni får vänta, jag är inne på min 3:e 60gxp 40gig och så fort de pajjar kräver jag (och har utan problem fått) helt ny disk omgående och dom får ta den trasiga skiten och göra vad de vill...:grin:
On 2002-04-20 08:01, Arne Anka wrote:
om du har jävligt bra kylning så håller den nog den är väldigt värmekänsligt min lägenhetspolare har en ibm och han har också skickat in den på rep 3ggr men nu har han den på 22 grader och det är bra så nu verkar den funka primaMed just IBM spelar det ingen roll om man har bra kylning eller inte dom går sönder ändå Har själv ett väldigt välkylt chassi
June 28, 2001
rättelse : min första 46GB 75GXP paja 2ggr sen fick jag en 41GB 60GXP i utbyte, som paja en gång, sen har den legat på hyllan i 3 månader i oöppnad förpacking, nån som vill köpa den föresten ? bo helst i GBG eftersom postförskott är nått jag inte har,och det andra sättet kan man bli blåst på.
April 22, 2002
On 2002-04-20 08:01, Arne Anka wrote:
om du har jävligt bra kylning så håller den nog den är väldigt värmekänsligt min lägenhetspolare har en ibm och han har också skickat in den på rep 3ggr men nu har han den på 22 grader och det är bra så nu verkar den funka primaMed just IBM spelar det ingen roll om man har bra kylning eller inte dom går sönder ändå Har själv ett väldigt välkylt chassi
Håller med,
har en AOPEN big tower och har satt dit hårdiskarna där bak + att jag har 2st agg fläktar som suger ut luft, och min gick sönder endå!
DOH"" 🙁
2 Guest(s)