September 12, 2001
May 10, 2001
Bäst IBM är snabbast på söktid *bästa IDE disken* WD har högre överföring och har haft ryktet om den disktillverkaren som tillverkat diskar av högsta kvalité.
*Jag skulle välja fujitsu:s senaste 7200rpm*
samma söktid som IBM fast högre överföring och outstanding kvalité *Jag har aldrig haft problem me fujitsu* samt kolla på deras hemsida*
June 3, 2001
På sweclockers.com hade dom ju undersökning om vilken HD som skulle vara bäst, då vann IBM överlägset. Och WD o Seagate kom på delad 2'a platts.
Jag röstade på WD, äger själv en sån och det har funkat bra. Vad är det som gör IBM till en sån bra HD? Jag menar det måste ju vara kalasbra eftersom hela 68% av rösterna lades på IBM, och WD o Seagate fick ynka 10% vardera av rösterna. Någon som kan förklara det?
August 6, 2001
On 2001-09-14 15:41, MaG wrote:
På sweclockers.com hade dom ju undersökning om vilken HD som skulle vara bäst, då vann IBM överlägset. Och WD o Seagate kom på delad 2'a platts.
Jag röstade på WD, äger själv en sån och det har funkat bra. Vad är det som gör IBM till en sån bra HD? Jag menar det måste ju vara kalasbra eftersom hela 68% av rösterna lades på IBM, och WD o Seagate fick ynka 10% vardera av rösterna. Någon som kan förklara det?
För att alla röstar på den hårddisk som man själv har och alla har IBM...
March 24, 2001
http://www.storagereview.com/ säger jag bara!
June 3, 2001
Jag har 2st Quantum 6.2gigare - en av dom har kollapsat helt, den andra funka fortfarande, jag vet inte riktigt va jag ska ta mig till den andra disken som bara ligger - det e som så att jag skulle ta bort en partition som va på disken, den va delad i hälften, och jag kände att jag inte behövde det längre, nu e disken oidentifierad, och jag kan inte göra den till en FAT eller FAT32, den hittar disken i patch & magic. Någon som har nått förslag?
September 12, 2001
December 22, 2000
Men IBM är ju bäst! Jaja, man får ju lite klusterfel då och då men vaddå? Tar ju bara ett DYGN att köra scandisk på en 46a, och man får installera om windows titt som tätt.
Men vilken prestanda sen! Tror jag bootar windows 1 sekund snabbare än med en annan hårddisk och DET är ju det viktigaste..
-----
July 18, 2001
IBM är kassa!!!
Jag och 3 kompisar köpte samma IBM disk i 4 olika affärer, alla 4 krånglade.
Min startade om min dator lite då och då när man belastade den. Och den försvann helt plötsligt under natten när jag låg och sov.
Den gjorde jag mig av med snabbt. En annan ville inte bli hittat i windows, en annan slöade ner hela systemet något enormt (via4in1 var installerat).
Däremot så har jag kört med en 10gb Fujitsu i typ 2 år, aldrig krånglat. Nu kör jag på 1st 20 GB Fujitsu och 1 st 20 GB Samsung. Båda två är perfekta. Jag tycker att du ska köpa och hålla hårt i alla Fujitsu diskar du får tag i.
/-ChaoS-
1 Guest(s)