February 10, 2001
Innan så fuckade min icq upp sig ...
å alla min 240 pers på kompis listan är borta nu ... innan hade jag icq99b men har lagt in icq2000 nu ... men innan jag avistallerade icq:n så koöpierade jag alla mappar o dll filer ... men hur gör jag nu för att få tillbakla alla vänner på listan ?
June 8, 2001
Jag brukar "backuppa" min Icq med winzip.
Tar hela mappen och zippar, flyttar sedan zippen till min Backup mapp.
För att återställa är det bara att installera ICQ och sedan unzippa på ICQ installationen (ersätt alla). Voila, alla personer är kvar och dom flesta inställningar också... 😀
June 3, 2001
Gör bara backup på filerna som ligger i mappen 2000b under ICQ (kör man 2000a heter den 2000a och kör man 99b heter den 99b o.s.v.). En idé kan vara att tömma message history helt på alla personer först, så blir inte filerna så stora. När du väl gjort backup, och installerat om kör du bara in ICQ och registerar dig som existerande användare med ditt UIN så att du får upp en ICQ med en tom lista. Sedan stänger du AV icq helt och kopierar filerna från din backup tillbaka till 2000b-lådan (eller motsvarande) och SKRIVER ÖVER existerande. Gå sedan in i start-menyn -> ICQ och välj ICQ Database Converter och följ anvisningarna. Klart.
December 19, 2000
2001-06-17 01:11, skrev Kaleid:
Jag brukar "backuppa" min Icq med winzip.
Tar hela mappen och zippar, flyttar sedan zippen till min Backup mapp.För att återställa är det bara att installera ICQ och sedan unzippa på ICQ installationen (ersätt alla). Voila, alla personer är kvar och dom flesta inställningar också... 😀
jag brukar också göra så.
2 Guest(s)