April 10, 2001
Nu är det då dax för mig att få mitt första allvarliga fel i XP. Har fått nå sket med min outlook. Varje gång jag försöker starta det så får jag ett felmedelande om att outlook.pst filen är skadad, och att jag skall köra inbox repair för att återställa.
Hittar dock inget sånt, vare sig i office-katalogerna eller i windows egna filer. Nån som vet var man hittar detta, hur det fungerar. Har ingen lust att installera om och loosa många feta mail. detta hände i helgen att jag fick felmedelanden att exe filen till explorer inte va frisk när jag startade det, men det gick igång ändå.
Har sen haft igång burken oavbrutet sen i fredags, startade om den nu, måndag kväll och fick detta fel. nån som kan?
Tacksam för hjälp. Kan som förklarligt ej ta tips i min email utan messa på icq om ni har nått tips.
April 10, 2001
Ok.
Skall kolla det. Råkade dock på ett annat litet misshap också.
Lyckades hitta filen för scanpst.exe men istället så va min outlook.pst fil som bortblåst. Funderar på om den bara gått o gömt sig tillfälligt. Vill dock inte starta om igen ännu då jag har ett par feta nerladdningar på dc just nu. skall kolla ikväll igen. Annars skall jag kolla det du sa om att reparera via ominstallatiobn av office.
2 Guest(s)