March 10, 2003
ARN och konsumentverket är de instanser han skall snacka med, om han inte kan resonera med företaget. Jag har personligen inte haft några som helst problem med Inet när jag reklamerat saker.
Bland annat 2st HDs som var DOA från Inet. Jag tror inte medvetet Inet valt att vara jävliga.
Att han inte vill lösa ärendet mot inet låter för mig konstigt då det rör sig om stora summor pengar. Sedan Vet jag inte hur han bemött företaget de gånger de varit i kontakt då jag inte känner han. Vissa av mina polare kan vara ganska bryska i sina bemötande mot företag, vilket sällan är till deras gagn.
Sedan vet jag inte vad det är för flärp för grafikkort ni pratar om, är det den som sitter i änden på PCIe sloten? Is ställer jag mig frågande
till hur ni behandlat grejorna. Eftersom jag aldrig någonsin lyckats ha sönder en sådan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
February 12, 2003
Okej, först och främst. Det är en dator. Företag har dessutom två försök på sig att reparera, tredje gången ska man antingen bli ersatt med en ny likvärdig produkt eller få pengarna tillbaka. Har han inte krävt det här någon gång under proceduren har han inte så många andra att skylla på. (Jag tänker mig en post här snart: http://lokaltidningsbesvikelse.....gspot.com/)
August 11, 2005
Skumade genom väggen av text och skalar man bort allt det subjektiva och sentimentala så kommer man fram till pudelns kärna, och den är ingen höjdare.
Se det på som såhär: att moderkortet skadats (flärpen som enligt dig själv gått av) kan vara tecken på handhavandefel. Säger inte att så är fallet, men något har tagit sönder den och då blir det ju svårt för någon att veta hur man handskats med de andra delarna och varför de gått sönder.
Sen att Inet varit bryska kan ju ingen uttala sig om då ingen sett mailkonversationerna eller hört samtalen och då det finns två parter i ett samtal så innebär det att man måste veta hur din kompis har agerat (inte för att det egentligen ska vara en ursäkt för ett företag som ska vara professionell).
Kort och gott: det står massa text men det innehåller väldigt lite fakta för att någon ska kunna säga bu eller bä. Sen att du råkar vara helt nu och som skriver ett långt utlägg om ett företag som inte ens du själv drabbats av gör att jag läser detta men skiter i att lägga värde i det, tyvärr.
2 Guest(s)