March 2, 2005
idag när ja spelade gta san andreas stängdes spelet av efter en video från ett uppdrag så kom det upp en ruta där det stod nåt sånt här minns inte exakt "GTA.SA har stött på ett problem och måste avslutas" då var ja på skrivbordet. Så jag avslutade. Stängde av datorn... Efter ca 30 min startade jag datorn igen och spelet fungerade felfritt, gjorde om uppdraget med videon och inget hände och inget har hänt hittils.. jag är ganska långt in i spelet så ja förstår inte riktigt varför det hände så. Men nu fungerar det men asså vad kan det beros på????????
March 2, 2005
Dani wrote: Händer mig med ibland på framför allt spel. Det är väl bara att avinstallera och installera nytt så brukar det funka. Annars kan uppdateringar hjälpa om det är en bugg i programmet.
/Dani
tänker knappast avinstallera spelet nu, har kommit så långt nä men nu ska ja köra cs å bf2
January 22, 2004
September 11, 2002
N1ko wrote: tänker knappast avinstallera spelet nu, har kommit så långt nä men nu ska ja köra cs å bf2
Tänkte bara höra... du VET väl att det går att spara dina sparade spel om du avinstallerar ett spel? Oftast frågar till och med avinstallationen om du vill radera sparade spel eller om du vill behålla dem.
Och du undrade lite längre upp vad M$ var för nåt. Det är en "rolig" ordlek med ett dollartecken istället för bokstaven S som syftar på MS, det vill säga Microsoft.
Felet du har beror till exempel på följande:
Fel på RAM-minne
Värmeproblem (grafikkort, processor, minne)
Bugg i programmet (spelet alltså)
Där har du lite att utgå ifrån.
March 2, 2005
Bar-Code wrote: [quote=N1ko]tänker knappast avinstallera spelet nu, har kommit så långt nä men nu ska ja köra cs å bf2
Tänkte bara höra... du VET väl att det går att spara dina sparade spel om du avinstallerar ett spel? Oftast frågar till och med avinstallationen om du vill radera sparade spel eller om du vill behålla dem.
Och du undrade lite längre upp vad M$ var för nåt. Det är en "rolig" ordlek med ett dollartecken istället för bokstaven S som syftar på MS, det vill säga Microsoft.
Felet du har beror till exempel på följande:
Fel på RAM-minne
Värmeproblem (grafikkort, processor, minne)
Bugg i programmet (spelet alltså)
Där har du lite att utgå ifrån.
ee nej de knappast fel på nåt av hårdvaran när ja kör spel som Battlefield2, half life 2, cs source på HIGH och inget händer där och inget lagg alls!!!! alltså är det nåt bugg i spelet för det är bara på gta det händer, inget annat spel..
September 11, 2002
N1ko wrote: ee nej de knappast fel på nåt av hårdvaran när ja kör spel som Battlefield2, half life 2, cs source på HIGH och inget händer där och inget lagg alls!!!! alltså är det nåt bugg i spelet för det är bara på gta det händer, inget annat spel..
Nej det var inte det jag menade heller. Jag menade att din typ av fel beror på något av ovanstående. Sen är det upp till dig att utesluta dom ett efter ett, och det har du alltså redan kunnat göra mer eller mindre säkert.
2 Guest(s)