October 22, 2002
Jag har haft funderingar över att köpa en Ipod video, detta lär ske nästa vecka när man får lite cash. Nu söker jag lite tips på program etc som man kan uttnyttja ipoden till fullo. Jag är tex medveten om att det finns program som öppnar drag&drop funktionen, samt konvertering från divx etc till video etc.
Jag söker lite tips på sådana program samt länkar etc.
Sen håller jag på och tvivlar mellan valet av video och nano. Man vill ha båda, men det är riktigt svårt att välja. Tips uppskattas, finns det något annat som är bättre och ta kanske?
mvh
March 5, 2005
Zen Vision säger jag med.
http://www.tomshardware.se/mul.....index.html
förresten varför försvinner namnet på webplatsen *omshardware här. Taskigt med censur, lite sovjet och östblock över det hela faktiskt.
November 27, 2003
Redzo wrote: förresten varför försvinner namnet på webplatsen *omshardware här. Taskigt med censur, lite sovjet och östblock över det hela faktiskt.
När THG.se startades upp så använde man fula metoder för att sprida sitt namn och köpte bland annat sökordet nordichardware hos en sökmotor. Deras metoder var högst tveksamma och inget vi tänker stötta.
EDIT: Jag arbetade personligen med de två innan de startade upp sidan och de skötte det hela mycket dåligt gentemot oss andra. De lämnade oss bara i sticket.
//Andreas
October 22, 2002
Varför inte en Zen Vision:M ? Bättre på alla sätt och vis utom just tjockleken.
Jo det är ju det man hackar up sig på, just tjockleken. Men jag ska ta mig en titt, + kolla up priser.
Ska vara rätt kass batteritid i Ipod video om man kollar på film, endast 2 timmer om jag inte har hört fel.
sant, man lär behöva köpa nån portabel adapter eller nåt.
2 Guest(s)