November 23, 2001
När jag köpte min Nano så gick jag över till iTunes helt och hållet. För att mitt växande mp3-arkiv skulle kunna hanteras vettigt så var det dags att göra nått. Har lagt in alla min mp3 i biblioteket och ordnat o donat med ID3 taggar på 90% av mina mp3. Nu är går det galant att ordna med Artister, Genrer osv. speciellt i iPoden, men också om jag vill ska spellistor så kan jag göra detta smidigare än förut, tycker jag.
Jag har funderat på andra alternativ, just för att sköta om innehållet på iPoden. Men jag kommer inte gå ifrån iTunes som musikspelare på datorn.
July 3, 2003
jarlen wrote: När jag köpte min Nano så gick jag över till iTunes helt och hållet. För att mitt växande mp3-arkiv skulle kunna hanteras vettigt så var det dags att göra nått. Har lagt in alla min mp3 i biblioteket och ordnat o donat med ID3 taggar på 90% av mina mp3. Nu är går det galant att ordna med Artister, Genrer osv. speciellt i iPoden, men också om jag vill ska spellistor så kan jag göra detta smidigare än förut, tycker jag.
Jag har funderat på andra alternativ, just för att sköta om innehållet på iPoden. Men jag kommer inte gå ifrån iTunes som musikspelare på datorn.
Samma för mig. Fattar inte vad folk har emot iTunes... Funkar perfa och har ersatt winamp och allt vad det heter på min burk. 🙂
1 Guest(s)