September 16, 2001
On 2002-05-15 21:23, GbG_Killen wrote:
On 2002-05-15 17:25, Maciekish wrote:
hörru GbG_Killen, ja har sett dendär bilden förut... bevisa att d e din data... ta några fler.. för d ligger en hund begravd här.hur ska jag bevisa hade du tänkt??
bilden är min och även resultaten även om de inte är korrekta
Jag kan däremot säga att bilderna inte verkar vara dina med tanke på att du sa att ditt kort var oklockat, men längst nere i trayen så ligger ett fönster som är nvmax, ett program man överklockar grafikkort med, ytterst märkligt 😛
April 26, 2001
On 2002-05-15 21:59, zlaxzzor wrote:
On 2002-05-15 21:23, GbG_Killen wrote:
On 2002-05-15 17:25, Maciekish wrote:
hörru GbG_Killen, ja har sett dendär bilden förut... bevisa att d e din data... ta några fler.. för d ligger en hund begravd här.hur ska jag bevisa hade du tänkt??
bilden är min och även resultaten även om de inte är korrektaJag kan däremot säga att bilderna inte verkar vara dina med tanke på att du sa att ditt kort var oklockat, men längst nere i trayen så ligger ett fönster som är nvmax, ett program man överklockar grafikkort med, ytterst märkligt 😛
Det var något nytt, om man har NVMAX så måste kortet vara klockat! Kan det bero på att NVMAX låg kvar från att när jag använde det med mitt GF2 mx, som jag förnärvarande säljer här i forumet?
Väldigt vad ni börjar diskutera nu plötsligt, varför gjorde ni inte det en vecka innan, du hade ni kunnat se madonion länken också...
3 Guest(s)