November 9, 2001
något som jag aldrig har kommit överens med det är ljudkort som är inbyggda i moderbordet!!! jag körde med det en gång och då när datorn började att få lite mycket att göra så började ljudet att svaja och spraka!!!
ni kan väl skriva lite om era egna erfarenheter av inbyggt ljudkort eller är jag den enda som har haft problem med det??? 😕 😕 😕 😕
July 20, 2001
Märkte också att ljudet sprakade och hade sig när jag provade det inbyggda (o)ljudkortet. Mitt SB Live har glasklart ljud.
[ Detta Inlägg ändrades av: pererik301 den 2001-11-14 15:27 ]
October 5, 2001
Jag har kört på det inbyggda ljudkortet i ett par dagar...redan efter ett par timmar så hade jag bestämt mig...det ska in ett nytt ljudkort o därmed basta...ingen inställning av bas, diskant eller något alls...ljudet är opålitligt, det får för sig att försvinna ibland. Dessutom så är ljudkvaliteten sorgligt dåligt...innan jag uppgraderade så hade jag ett gammalt SoundBlaster 16...superbt ljud, men iom den nya standarden så blir det nytt ljudkort...
October 5, 2001
November 9, 2001
On 2001-12-02 19:23, Jehrad wrote:
Nyheter direkt från fronten...läcker effekt på ljudet...slow motion...satt o gjorde lite mycket...hade icq igång o fick ett meddelande...lät eeeeeh oooooouuuuuuhhhhhhh....mycket läckert...
det där e coolt jag var med om samma sak!!!!!
2 Guest(s)