January 22, 2006
Tjenare!
Tankade för ungefär 2mån sedan nVidias senaste drivrutiner (91.31). När dom var installerade så kom det alltid upp en pratbubbla nere till höger som sa att SLI var disabled och att jag måste stoppa i ett liknande kort.
tänkte inte mycket på de för allt funkade väll som det skulle, tills man började spela cs och fick grafik buggar. (bara på vissa maps). Trodde minnerna på graffet hade pajjat efter som jag klockat dom ganska mycket utan kylning på dom... Så tänkte mest att det var synd...
Sedan för ngn dag sedan så vare en polare i skolan som började snacka om förrut att han hade haft exakt samma problem som mig (när man skjuter flyger det ut en fyrkant 3x3cm på skärmen iställer för en kula).
Han sa att han bytte drivisar sedan funkade det. Har gjort det jag oxå nu till: 84.21 och då funkar allt prima. Undrar nu, är 91.31 SLI drivrutiner?
Eller är det fler än jag som haft problem med den drivrutinen?
June 6, 2006
Jag har haft exakt samma problem när jag körde med mitt Geforce3 Ti200 ... Spelade ju bara cs 1.6 med det graffet och då vart det sådana irriterande "Fyrkanter" eller hur man ska säga , hade inte en aning om va de var för fel..
Men Jag brydde mig inte om det för jag hade ju ändå ett nytt graffe + moderkort som skulle i 😀
Men då vet vad man va de va för fel då 🙂
2 Guest(s)