May 6, 2002
Haha, wtf? Menar du styrpinnen?:
http://www.123rf.com/168nwm/br.....200018.jpg
June 4, 2004
padda wrote: Haha, wtf? Menar du styrpinnen?:
http://www.123rf.com/168nwm/br.....200018.jpg
Ja, det var ju det jag sade, Klitoris! 😀
August 11, 2005
Popeye wrote: [quote=padda]Den funkar väl i princip som en vanlig joystick.
En joystick fungerar väll så att den skickar signaler beroende på dess position, men eftersom en "styrpinne" inte rör på sig, då kan den väll inte fungera som en joystick? 😕
De styrpinnar jag varit i kontakt med har alla rört på sig dock...
June 4, 2004
csm101 wrote: [quote=Popeye][quote=padda]Den funkar väl i princip som en vanlig joystick.
En joystick fungerar väll så att den skickar signaler beroende på dess position, men eftersom en "styrpinne" inte rör på sig, då kan den väll inte fungera som en joystick? 😕
De styrpinnar jag varit i kontakt med har alla rört på sig dock...
Precis min tanke/fundering. Så hur fungerar dem egentligen, ingen som kan ge svar på frågan!?
August 11, 2005
Imlal wrote: Förmodligen är den tryckkänslig, mäter hur hårt man trycker så rörs musen olika fort.
//Jimmy
Det konstiga är dock att det inte funbkar att röra på musen om man användaer sig av tex en penna, eller lägger en bit papper under fingret när man kör med platta...
Så du uppkommer frågan hur den klan vara så specifik i sin tryckkänslighet 😛
June 4, 2004
csm101 wrote: [quote=Imlal]Förmodligen är den tryckkänslig, mäter hur hårt man trycker så rörs musen olika fort.
//Jimmy
Det konstiga är dock att det inte funbkar att röra på musen om man användaer sig av tex en penna, eller lägger en bit papper under fingret när man kör med platta...
Vi snackar inte om plattan nu, utan om den lilla styrspaken som kallas för "klitoris"....!
August 11, 2005
Popeye wrote: [quote=csm101][quote=Imlal]Förmodligen är den tryckkänslig, mäter hur hårt man trycker så rörs musen olika fort.
//Jimmy
Vi snackar inte om plattan nu, utan om den lilla styrspaken som kallas för "klitoris"....!
No shit sherlock...
1 Guest(s)