January 29, 2007
Hej!
Har ett 8800 GT 512 som jag har ett konstigt problem med. Det är svårt att förklara, men bilden liksom dras ut. När jag drar kameran snabbt åt höger i t.ex world in conflict, så flyter byggnader och träd osv ut i någon millisekund. om jag drar bilden snabbt över hela kartan så ser det nästan ut som att allting delas upp i fyrkanter :S Likadant på dom flesta andra spel. Väldigt drygt i Oblivion där det är så mycket träd. EXTREMT störande :cy:
Hoppas ni förstår vad jag menar, lite svårt att förklara som sagt. Men kan detta bero på att drivrutinerna är dåliga, (Jag laddade ner dom från gainwards hemsida) eller att grafikkortet går för varmt?
Jag kollade i Speedfan, och där stod det:
Core: 75
Ambient: 60
Och så var det en eldslåga bakom. (Dom andra temperaturerna såg okej ut)
Om någon kunde hjälpa mig med en lösning på det här problemet skulle det vara guld!!
//Mvh rasmus
August 16, 2003
ladda ner dom senaste drivrutinerna och se om det löser sig. drivrutiner ska du inte ladda ner från Gainwards hemsida, antingen nVidias eller Guru3D om du vill ha dom senaste beta driversarna.
btw. jag gick in på Gainwars hemsida, dom har inga drivrutiner där, dom länkar till nVidias sida.
senaste drivrutinen är 169.04 testa den.
January 29, 2007
2 Guest(s)