February 4, 2002
February 4, 2002
August 7, 2001
On 2002-03-11 18:13, slyn wrote:
tog ut fläkten igen, torkade bort damm, såg till att inget slog emot, satte i den igen, kollade så att den snurrade fritt, fortfarande låter det..säkert att det är fläkten? det låte rinte som det..=/
det kan som sagt vara en kondensator som är kass oxå...
August 7, 2001
On 2002-03-11 19:56, slyn wrote:
Okej, jag såg det, men hur fan fixar man det? jag vet inte vart man köper, hur man byter ut, vart dom sitter osv 😀 Kanske inte så svårt att hitta och så men jag är inge vidare på sånt där måste jag erkänna 😀
du får väl köra agget öppet, å när det börjar pipa så får du försöka lyssna och höra vilken komponenet det är som låter, sedan löder du bort den och tar med till något ställe där dom säljer sånna, typ elfa lr något liknande, och slänger upp den på disken å säger "fixxa fram en sånhär så hivar jag upp lite stålar på disken" så tar du hem den nya och löderfast den gamla satt. men skyll inte på mig om något går åt h-vete. och pilla inte i agget när du har ström i. om du är klen kan du bli skadad. eller dö. överlåt helst jobbet åt någon som kan sina saker!
August 19, 2001
Hehe jag har samma problem med mitt nätag till min p2.
Men det räckar att man slår till den rigält uppe på. Så blir den tyst igen,testa det.
Seagate Barracuda 40gb
Sound Blaster live 1024
Geforce 3 27.42,Crystal Orb
24x10x40x Samsung
Chieftec 340W,Plexi,Spräjat,Neon(snart vridbar fancontroler)
[ Detta Inlägg ändrades av: JuLmUnD den 2002-03-11 20:18 ]
1 Guest(s)