March 14, 2001
ja har tänkta köpa ett nytt grafikkort men vet inte vilket!!
runt jul tänkte ja köpa de!!!!
jag tänker inte lägga ut mer än "3000:-" kanske
men borde ja då köpa ett ti4400 (lr liknande)
lr vänta tills andra bättre kort blir billigare?????????
radeon korten va kostar dom?????
de e inte nån som vet om de kommer bli
skaplig prissänkning på gf4 korten??
notera att jag kör med ett
Hercules 3D Prophet GF2 mx 32mb NU!
och nöjer mej skapligt men de går ju inte jätte
bra i te.x gta3!!!!!!
edit: fel
April 1, 2001
Om du har tänkt att köpa nytt grafikkort till jul, så är det ingen idé att du försöker bestämma dig för vilket i detta läget. Förmodligen så finns det nyare kort som du kan välja på då.
Men jag tycker inte du ska vänta med att köpa nytt grafikkort, bara för att det kommer bättre kort senare. För så kommer det alltid att vara, och då slutar det med att man aldrig köper nånting. Så är det i denna världen, man får handla i nuet, och sen blir man tvungen att se sina prylar åldras, fort dessutom. Det är ju samma sak om man köper en grej om ett år som det är nu, det kommer alltid bättre 🙂
May 23, 2001
Ska du inte handla förrän till jul så lär det hända en del på grafikfronten, det är ju ~5 månader dit!!! Du lär ju kunna köpa ett bättre och mer prisvärt kort än GF4 Ti4400 i alla fall, kan ju iofs hända att just det kortet är det mest prisvärda om 5 månader, som GF4 Ti4200 nu.
June 18, 2001
z0rd4n wrote: kanske jag som hört fel men ska inte Nvidia släppa en ny MX version också utav GeForce 4 ? vet inte men jag har för mig jag hört/sett det nånstans...
nope, icke sa nicke, den g4mx 420-460 som finns nu e den som gäller, det enda nVidia sagt är att de har lyssnat på vad folk har sagt om den serien och att dom inte kommer att göra om samma misstag igen med nästa mx serie !
2 Guest(s)