April 21, 2003
får kosta max 800 kr, ej beg, AGP, helst 128 mb. har geforce 4200 64mb för tillfället....
kommer å användas till midre avancerade spel typ CS Condition Zero och filmtittande på tv-n :corn: :whops:
kan det här vara ngt http://www.webhallen.com/prod......f=Prisjakt
September 7, 2003
Får man fråga varför du absolut inte vill köpa begangat? I den prisklassen du är ute efter finns det väldigt mycket att tjäna på att köpa begagnat, du bör utan problem kunna få tag på ett 9800 pro i nyskick för 800:- om du letar på begagnatmarknaden.
Om du nu vill ha nytt under 800:- tror jag 9600 pro är det som gäller. Jag tror du kan hitta 6600LE under 800:- men jag är lite osäker på hur det presterar...
January 13, 2004
Hade ett 9600pro innan jag bytte graffe och minnen. Det funkar alldeles utmärkt för dina behov. Dock provade jag aldrig att koppla tvn till kortet så jag vågar inte uttala mig om bildkvaliten. Som kwansa säger så är det inte såå mycket bättre än ett ti4200.. i 3dmark01. Det blir lite (mycket?) större skillnad i senare versioner. Som exempel kan jag ta att jag körde far cry på 1024*768 på medium details och det flöt rätt bra.
1 Guest(s)