July 12, 2005
Hej, Jag har problem med mitt nya grafikkort (Sapphire Radeon HD 3850 256MB) tidigare grafikkort (EN8500GT silent) när jag har i gamla grafikkort så funkar ljudet, när jag har mitt nya i så funkar inte ljudet, jag kan inte öppna 3dmark kommer bara [felrapport] [skicka] [skicka inte], har ni nån aning vad detta kan beropå?, jag var nyss hos en dator affär fråga om det kan ha uppstått av nätagget som är på 350W o han sa nej om det skulle vara för lite ström så skulle datorn bara stängas av.
Jag har installerat drivrutinerna.
hoppas ni har nåra förslag 🙂 tack på förhand
December 7, 2003
Nu kanske du redan har det så, men ett hett tips är annars att dela in hårddisken i flera olika partitioner.
Har man två diskar så behöver man ju bara blåsa ena, men ändå ganska onödigt att behöva förlora allt på en stor hårddisk.
Så om du inte redan gjort det, partitionera din hårddisk i flera delar. 🙂
Själv har jag Windows på 20GB, hade tidigare en partition på 10GB...
Max 40GB lär räcka hur som helst, då har du plats att installera alla möjliga program utom spel på OS-disken.
På det här sättet behöver du inte sitta och ta back-up på allt möjligt varje gång du formaterar. Utan merparten av dina data är kvar.
July 12, 2005
Nu har jag installerat om datorn ljudet är tillbaka men det är iaf nått konstigt jag kan inte öppna 3dmark, o när jag exempel ska öppna crysis så laggar det i alla menyer och i filmer till det, Och det buggar sig när man väl kommer in i spelet det är saker som är borta typ som alla skog är borta o stenar syns inte, vad är det man ska fixa steg för steg när man har sånt här "gamingkort" jag har bara haft massa skit innan som EN8500GT, det kanske bara är lite lätta inställningar? 😛
1 Guest(s)