October 31, 2001
jag kan inte spela "tyngre"(nyare) spel på min dator... den fryser bilden och ljudet hakar upp sig som en skiva (loopar samma stycke). Går inte att göra mycket sen, utan bara stänga av strömmen som senare gjorde att jag var tvungen att byta ut hårddisken för den pajja.....
Jag har testat uppdatera alla drivrutiner som kan tänkas, även Bios.
men samma problem uppstår :/
vad kan det vara...???????
jag har en p3 533mhz, 128 ram,Kretsuppsättning Via Apollo Pro 133,
TNT2 Pro-16 MB 🙁 , Creative Audio PCI 128 V, kompatibelt med 16-bitars Soundblaster(Kretsuppsättning Aureal 8810)
ngn som kan hjälpa en n00b?
June 8, 2001
On 2001-10-31 10:37, dice wrote:
jag kan inte spela "tyngre"(nyare) spel på min dator... den fryser bilden och ljudet hakar upp sig som en skiva (loopar samma stycke). Går inte att göra mycket sen, utan bara stänga av strömmen som senare gjorde att jag var tvungen att byta ut hårddisken för den pajja.....
Jag har testat uppdatera alla drivrutiner som kan tänkas, även Bios.
men samma problem uppstår :/
vad kan det vara...???????jag har en p3 533mhz, 128 ram,Kretsuppsättning Via Apollo Pro 133,
TNT2 Pro-16 MB 🙁 , Creative Audio PCI 128 V, kompatibelt med 16-bitars Soundblaster(Kretsuppsättning Aureal 8810)ngn som kan hjälpa en n00b?
Nyare spel kräver mer av hårdvaran än vad du har bara "16 meg ram" på grafiken är för klent samt lite ramminnem,långsam cpu är ingen bra kombination om du vill spela nya spel.
Enda du kan göra är att ställa in dom sämsta inställningarna på allt så kan det fungera.
2 Guest(s)