När de släpps är inte klart ännu men förhoppningsvis i slutet av september eller början av oktober.. De som kommer vara först är nog de riktigt stora företagen som MSI, ASUS kanske ABIT också.. Men det är bara spekulationer!
Tekniknörd som gillar att träna.
August 14, 2001
Den stora skillnaden är minneskontrollern som är mycket förbättrad vilket är en stor del i att prestandan är så bra. Förövrigt är det en finputsad version av KT266.
June 3, 2001
Hmm, jag har oxå sett lite om det nya chipset, och jag ska köpa nya delar nästa vecka - har tänkt köpa mig en AMD 1.4ghz o ett Abit KG7 raid. Men jag vet inte om jag vill vänta, det e ju som sagt ingen som vet när det riktigt släpps. Det vore ju bra om tex db.com skulle kunna få in det någon gång nästa vecka för då så skulle det ju vara kalas för då blir det ju ett sånt!
August 14, 2001
On 2001-09-24 23:37, sharpshooter wrote:
Verkar ju vara bra fart på nVidias nForce också (då får man ju ett GeForce2 MX integrerat på kortet också, fast det är ju rätt onödigt om man ändå köper ett annat grafikkort förstås):
De testerna är alla gjorda med GeForce3 kort så det har inget med det integrerade grafikkortet att göra om det var det du menade..
August 14, 2001
August 14, 2001
August 14, 2001
April 17, 2001
MB som kommer med VIA KT266A.
1 Guest(s)