May 14, 2001
Hej allihop..
Jag gjorde det enda rätta och köpte mig lite schyssta delar till min nya burk...
Har för tillfället:
Abit kt7a raid+t-bird AXIA 1ghz+ 256 meg mosel+IB`M 60 gxp 40 gig+Taisol+netgear nätverkskort+gammalt turtle beach kort.
Mitt problem e att typ inget funkar =(
När jag fick grejerna monterade jag allt. Installerade 2000 och körde på..
Då hade jag en FOP32:a som gav mig corecrush och när jag drog upp prollen till 1133 så for den åt faanders... Jag köpte en ny propp och blåste burken. Sedan kunde jag inte installer avarken 2000 eller XP.. Fick sjuka fel som typ; ntfs.sys: filen är skadad och blb bla bla. Eller ntoskrnl.exe är skadad eller saknas bla bla bla.. Jag kör allting på IDE kanalerna inte på RAID-kortet (har prövat det också).
Jag funderar på att skicka tillbaka hela skiten till db och be om garanti..
Jag vet ju att delarna funkat förut.. Det mesta iallafall... Jag e så lack så jag funderar på att köpa en Intel...
Jag har just nu fått in 2000 men skiten hänger sig så fort jag startar cs eller gör mer än en grej samtidigt..
Jag monterade prollen med fop32:an först vilket gav lite skav på sidan på prollen.. Detta kanske kan vara problemet?? Jag har naturligtvis låst upp den oxå. Kan detta leda till instabilitet??
[ Detta Inlägg ändrades av: nemOne den 2001-08-06 16:38 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: JonaS den 2001-08-06 16:47 ]
1 Guest(s)