January 29, 2002
Jag har gjort en testsida i programmet "DreamToolz Homepage Creator". Det är mest för att först och främst se om jag överhuvudtaget lyckas göra en. Nu är det så dags att lägga upp den på internet. Men hur f-n gör man?? Jag har ett comhem-konto via kabelnätet, där jag också har fått uppgifter för e-post och hemsida, med användarnamn och sånt. Trodde jag kunde använda denna adress - som följer med i användaruppgifterna - men se det gick ju inte! Hur gör jag nu? Vart tar jag vägen med min hemsida att lägga upp på nätet nu då???
*hjälp!*
June 25, 2002
Hmm... tog hem programmet o testade. Det verkar lite skumt. Man får ju ut sidan på Internet enligt programmet när man skickat upp det. Men jag hittar den inte.
Normalt så hade man ju kunnat skicka upp sidan med ett FTP-program nu. Men det verkar som att programmet har sina egna filändelser. Så jag är tveksam om det funkar nu.
Du har inget annat program du kan göra sidan i?
January 29, 2002
Fast programmet är ett man laddar hem från Spray och som de rekommenderar, så man borde ju rimligtvis kunna lägga ut den. Jag kom lika långt som dig, programmet talar om att sidan läggs ut på internet, men man kan inte hitta den.
Filändelsen på sidan är *.vnu.(tror jag?)
January 29, 2002
Tänkte på en annan sak... I programmet ligger ju en begränsning på att kunna använda programmet 5 ggr. Hur skulle en oseriös - inte jag! - person kunna göra för att gå förbi detta problem? Det måste ju finnas en fil någonstans där denna oseriösa person kan gå in och mixtra lite för att gå förbi begränsningen...?
January 29, 2002
January 29, 2002
On 2002-07-06 14:00, skiroy wrote:
Nej det får du inte fråga om i forumet!!!Flyttad:Denna passar bättre här än i allmänt.
[ Detta Inlägg ändrades av: skiroy den 2002-07-06 14:04 ]
Men, hehe, jag vill ju bara veta hur man INTE ska göra. Man vill ju inte göra något man INTE FÅR göra... Och för att veta det så bör man ju veta vad det är man inte ska göra. Eller hur det nu var jag menade...
January 29, 2002
Jag har - märkligt nog - lyckats. Har två adresser hos telia som jag kan använda, har provat båda, utan resultat. Trodde jag! Hux flux fanns min sida där på den ena adressen. Så nu finns den där tillslut. Nu saknas bara DreamToolz-programmet för att göra i ordning sidan så den ser ok ut.
June 25, 2002
Vad kul att du lyckades tillslut!!!
Så du har använt de 5 ggr man fick använda?!
Om du avinstallerar programmet och installerar det igen då?! Får du inte 5 ggr till då?! Blir ju lite svårt då med tanke på det du redan gjort... Men hmm... det kan vi ta på icq:n när och om vi är online samtidigt nån gång. Hjälper gärna till!!
2 Guest(s)