December 3, 2004
Nån vänlig själ i Umeå som kan låna ut ett minne, mina 2 corsair måste på RMA och jag vill helst inte behöva köpa minne för att använda under tiden, har dessutom sålt alla jag har liggandes :/
Har kollat med polare etc men dom flesta sitter med ddr2, det jag söker är alltså vanligt ddr typ pc3200.
Komplett har skött mina RMA´s snabbt tidigare (de som varit) så det handlar ju inte om någon lång tid.
Någon?
February 23, 2004
Halloj , jag har 2 st stickor 256 MB PC3200 DDR RAM CL2.5 samt 3.0... torde fungera.... jag bor i S-vall och kan vid intresse skicka dem i vanligt kuvert till dig. Dessa används ej då jag har 3 GB Kingston Hyper X CL2
Bara jag får tillbaka stickorna sedan... bra att ha vid ett nödläge.
/Hexxy
December 3, 2004
Just nu låter det som mitt enda val 😀
Isf om du skickar i brev så slänger jag med 50:- när jag skickar tillbaka så slipper du stå för någon frakt!
Du behöver knappast oroa dig att jag skulle behålla dom, du får namn adress o nummer så får du ringa mig ifall du vill!
February 23, 2004
Amstaff wrote: Just nu låter det som mitt enda val 😀
Isf om du skickar i brev så slänger jag med 50:- när jag skickar tillbaka så slipper du stå för någon frakt!
Du behöver knappast oroa dig att jag skulle behålla dom, du får namn adress o nummer så får du ringa mig ifall du vill!
Dåså... hur snabbt behöver du minnena ?? Kan skicka dem idag om du så vill....eftersom de ej används så kan jag skicka dem på studs.
Ta adress å dyl via PM så skickar jag dem idag 🙂
1 Guest(s)