November 22, 2003
Duger en laptop med dessa specifikationer till att spela wow utan lagg?
Intel Pentium M 725 1.6Ghz
512MB Ram-minne
R9700 Mobility
Kan inte testa då hårddisken är trasig och jag måste köpa en ny. Ska försöka få tag på en snabbare hårddisk så det inte orsakar sämre prestanda.
December 2, 2001
Odehn wrote: Duger en laptop med dessa specifikationer till att spela wow utan lagg?
Intel Pentium M 725 1.6Ghz
512MB Ram-minne
R9700 MobilityKan inte testa då hårddisken är trasig och jag måste köpa en ny. Ska försöka få tag på en snabbare hårddisk så det inte orsakar sämre prestanda.
Mohaha..Erkänn att du hoppades på att jag hade ett seriöst svar nu.. 😛 😉
Näe men jag idlar i bakgrunden i vänta på ett bra svar 🙂
March 10, 2003
Lyckades lira lite med min laptop (se sign). Den har Intel Extreme 2 integrerat.
Trodde först inte WoW skulle gå igång.
Men fungerade okej med lägsta instaällningarna.
Tror du kommer klara dig, om du inte är behov av att köra på maxgrafik.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
November 22, 2003
Njaa, maxgrafik behövs juh inte. Men lite lull-lull vill man alltid ha när man spelar. 😉
Sen är frågan, det är en 15.4" skärm. Med min 17" skärm på den stationära burken så har jag lite svårigheter att läsa text osv när jag kör på mindre upplösning än skärmens rekommenderade.
Klarar 9700-kortet att köra i laptops-skärmens rekommenderade upplösning?
November 22, 2003
Asså, det är bara när jag kör lägre upplösning än vad tft-skärmen har som rekommenderad. Samma fenomen är i windows, sänker jag upplösningen blir texten suddig och svårläst.
Har inte spelat wow mer än någon månad, inte brytt mig om alla plugins/mods som finns än. Vill lära mig spelet först och främst. 🙂
1 Guest(s)