September 14, 2001
Någon som har en bra ide varför min dator hänger sej helatiden?!
Har en AMD1200 axia, kör den i 1200, tempen ligger runt 30 grader när jag sitter o slösurfar lite. Helt utan förvarning hänger sej eländet...Detta kan hända närsomhelst när jag sitter vid datorn. OBS att datorn inte ens är speciellt belastad när det sker.....Kan räcka att jag trycker play på winamp tex....Jag blir tokig över detta
April 26, 2001
On 2001-09-19 07:05, Dreamspace wrote:
Någon som har en bra ide varför min dator hänger sej helatiden?!
Har en AMD1200 axia, kör den i 1200, tempen ligger runt 30 grader när jag sitter o slösurfar lite. Helt utan förvarning hänger sej eländet...Detta kan hända närsomhelst när jag sitter vid datorn. OBS att datorn inte ens är speciellt belastad när det sker.....Kan räcka att jag trycker play på winamp tex....Jag blir tokig över detta
låter Som winwdows me syndromet
September 1, 2001
Vad har du för OS?, vad har du för grejer i datorn, ljudkort osv. Hade problem med min dator på ungefär samma sätt. Drog igång winamp och dator gick i ca 10 sek, sedan hängde den sig. Hmm, men när jag inte körde winamp så funkade det, detsamma i spel, utan ljud inga problem, med ljud, rå häng.Till slut så kom jag fram till att det var ljuddrivarna. Jag har ett Turtle Beach kort och dom har inte släppt några drivisar till det kortet i 2000 utan hänvisar till de som följer med i windows. Och de funkar ju inte i min nya dator.. Så det fick bli ett Sound Blaster kort istället, funkar perfekt...
2 Guest(s)