January 17, 2002
Det kan du säkert göra, men en sådan kan inte skriva hela alfabetet korrekt? eller hur?
Tex: K Y R W X V N M Ö Ä Å
Efter som dom inte har det där viktiga X mönstret i mitten på sina siffer visare eller vad man kan kalla dom!
Men planerar du att bara ha dom till siffror så går det nog bra, men jag har tyvärr inte en susning om hur du ska använda dom...
October 27, 2001
😛 Ahoppp, jag hittade en annan grejj i källarn, det är/var en slagt router, fast endå inte, jaja, inte intressant. Det intressanta e att de fanns en lcd display med backlight, det finns 14st in-/utgångar till/på den..
Jag ska nu leta runt efter lite guider, jag har hittat endel länkari detta forumet 😛
October 29, 2001
October 27, 2001
On 2002-01-19 22:03, dazzin wrote:
Vart fick du displayen ifrån, hur stor e den ??
Min far hittade ett par hightec prylar på sitt jobb, han visste inte va de va, men det visade sig va en 24portas 3com hub och en router och en lustig nokia som säkert fyller nån funktion... hursomhelst, efter ett tag började det klarna att dessa saker var för tokenring, asso helt värdelösa för oss. Jag blev lite sugen på LCD display och kom och tänka på den oskyldiga nokia saken i garaget, så jag gick helt enkelt ner och slaktade den, det är en 2x16 "pluppars" ( 😛 ) skärm, sen följde jag bara guiden, O DEN FUNKADE 😀
October 25, 2001
On 2002-01-19 23:52, Painkiller wrote:
On 2002-01-19 22:03, dazzin wrote:
Vart fick du displayen ifrån, hur stor e den ??Min far hittade ett par hightec prylar på sitt jobb, han visste inte va de va, men det visade sig va en 24portas 3com hub och en router och en lustig nokia som säkert fyller nån funktion... hursomhelst, efter ett tag började det klarna att dessa saker var för tokenring, asso helt värdelösa för oss. Jag blev lite sugen på LCD display och kom och tänka på den oskyldiga nokia saken i garaget, så jag gick helt enkelt ner och slaktade den, det är en 2x16 "pluppars" ( 😛 ) skärm, sen följde jag bara guiden, O DEN FUNKADE 😀
Bara råkar hitta en 24portars 3com? Fusk=P
October 25, 2001
Åkejj... men gratis datorprylar e alltid kul ändå;) Är det nåt man inte kan använda, och ingen annan vill ha så kör man ström genom skiten å ser vad söm händer=)
*tips* ; Koppla en polen på en migsvets till minuspolerna på ett moderkort och dutta med migsvetsens andra pol lite överallt på moderkortet... Det ser j**la ballt ut, speciellt då de e mörkt.
2 Guest(s)