Jag tycker 90% av alla trådar spårar ur.. Men varför bryta en trevlig trend.. 😀
Tekniknörd som gillar att träna.
Ja precis!
Vad har du för kylning på den? Det måste vara en glad liten sak om det bara är luftkylning!!
Men hur får du tag på dina prollar? Har du jävlig tur bara eller väljer du ut dem?
April 17, 2001
Samma som till T-Birden. Sitter i samma
Bygge, skiftar bara proppar, Duronen har nog aldrig fått äran att få sitta på plats med Delta fläkt å det saknades nog 120 mm fläktar då å.
Men den pinnar på som den.Skoj å se vad dem kan åstadkomma med H2O å Peltier. Men det
kom ingen nätagg i dag så det är bara att vänta.
April 9, 2001
Mjöde, har du fått ditt GF3 ännu?
Jag var in på Mycom för de fick in några kort i Måndags (8 maj) och jag la vantarna på 1 ex) Nu väntar jag bara på att ASG ska köra hem alla mina grejjor, f-n man får ju spader av att vänta!!
Har iaf fuskat och skrivit in GF3an i min sig, även fast jag inte har kört in den i datorn ännu...men jag äger den iaf!
December 20, 2000
Ja det skulle förvåna mig VÄLDIGT mycket om det inte kom ut ett typ GeForce3 MX! Det behöver Nvidia speciellt nu när Kyro II har kommit ut!
Att Kyron är billig, javisst, men är inte Nvidias motdrag GF2 MX 200 / 400???
Jo det är ju det.. synd bara att de inte har speciellt mycket att säga till om prestanda mässigt om man jämför med ett Kyro II kort..
Eftersom GeForce2 korten kostar rätt mycket mer än Kyro II korten så ligger Nvidia lite fel på det..
March 4, 2001
Kyro 2 presterar INTE lika bra som GF2.
http://www.digit-life.com/arti.....index.html
Dessutom saknar kortet T&L och mycket annat godis...ush
Nej de presterar inte lika bra som GeForce2 men tillräkligt nära för att vara ett hot med det låga priset! Jo det är sant att om det inte syns jätte mycket att Kyro II korten saknar T&L så kommer det verkligen att märkas när fler och fler spel får bra stöd för det! Då kommer Kyro II ligga lite pyrt på det..
March 4, 2001
2001-05-09 16:00, skrev Anton:
Nej de presterar inte lika bra som GeForce2 men tillräkligt nära för att vara ett hot med det låga priset! Jo det är sant att om det inte syns jätte mycket att Kyro II korten saknar T&L så kommer det verkligen att märkas när fler och fler spel får bra stöd för det! Då kommer Kyro II ligga lite pyrt på det..
Dessutom är det itne lika roligt att överklocka, dessutom finns det en del grafikbuggar, dessa f-nns även i Kyro1s drivrutiner och trots det har dom inte åtgärdats...dessutom är Kyro2 bara några hundralappar billigare än ett GF2...jag tycker Kyro2 vs GF2 inte ens är något att diskutera...det e GF2 som gäller 😀
1 Guest(s)