July 8, 2001
On 2001-11-09 19:10, bonko wrote:
Vem bryr sig om det låter lite mycket?Inte fan skryter man för sina kompisar "min hårddisk är långsam, men väldigt tyst"... Tycker det är snarare härligt me lite ljud, ungefär som i en bil; man vill veta om det verkligen är motor i en bil! 😀
ne men det kan va mycket skönt när man ska försöka sova i samma rum som datorn
August 15, 2001
On 2001-11-09 20:58, gillbert wrote:
Vem bryr sig om det låter lite mycket?Inte fan skryter man för sina kompisar "min hårddisk är långsam, men väldigt tyst"... Tycker det är snarare härligt me lite ljud, ungefär som i en bil; man vill veta om det verkligen är motor i en bil! 😀
ne men det kan va mycket skönt när man ska försöka sova i samma rum som datorn
Beror på hur svårt man har för att sova... Hur överlever du på storhack isåfall? Inte stänger alla av sina datorer för att man ska kunna sova?
October 20, 2001
Jo det var ju en BRA jämförelse....
En bil åker man runt i ute och kanske vill vara lite "cool" men jag kan ju LOVA dej att du själv inte har en bilmotor gåendes hemma hos dej på näterna :bash:
Instämmer med att en 7200RPM kan låta mycket mindre än en 5400RPM och det är skilldnad som märks i snabbhet, plus att skaffa en med UDMA-66 är inte dumt eller varför inte UDMA-100 nu blir ju dom mer och mer standard och det skilljer inte SÅ mycket i pris
1 Guest(s)