May 23, 2001
Logitech MouseMan Wheel vs. Microsoft Intellimouse Explorer 3.0, är det värt att byta ut Logitechen mot Microsft-musen?
Tycker Logitechen har skön form (har stora händer) och de verkar ju vara utformade lite olika. Undrar om det skiljer så mycket rent prestandamässigt så att det är värt att lägga ett antal hundralappar emellan.
Har en som är väldigt intresserad av min Logitech, men lägger inte ut pengar på en ny om dom inte är likvärdiga i "greppvänlighet" och Microsoften är bättre när det gäller spel, är ju väldigt nöjd med min Logitech.
September 5, 2001
newbee wrote: Logitech MouseMan Wheel vs. Microsoft Intellimouse Explorer 3.0, är det värt att byta ut Logitechen mot Microsft-musen?
Tycker Logitechen har skön form (har stora händer) och de verkar ju vara utformade lite olika. Undrar om det skiljer så mycket rent prestandamässigt så att det är värt att lägga ett antal hundralappar emellan.
Har en som är väldigt intresserad av min Logitech, men lägger inte ut pengar på en ny om dom inte är likvärdiga i "greppvänlighet" och Microsoften är bättre när det gäller spel, är ju väldigt nöjd med min Logitech.
Har 3 kompisar vars explorer gått sönder i ilska. Så dom är inte hållbara gällande stryktålighet. Tänkte bara förfarna dig ifall du har kort stubin. Man vill inte avreagera sig på någon som kostar 600:-
April 1, 2001
Är det en sånhär du har?
iceman.aeger.nu/bilder/optical.gif
Jag hade en sån, och köpte en Microsoft Explorer 3.0. MS musen är grymt bra och skön och sådär. Fast tyvärr lär det aldrig tillverkas några fler möss som är lika sköna som den gamla logitechen jag hade innan. Men jag klagar liksom inte, MS musen är skön också, även fast det känns lite ovant i början 😀
Jag betalade bara på 475:- för min, på inetdata.se
2 Guest(s)