April 20, 2001
Nu har jag moddat min Hårddisk och laptop med lite nya lufthål 😀 😀
Hoppa dit och titta.
April 20, 2001
Klart att de var hela (utvändigt ivarjefall).
Jag lovar dig, att jag har fått ner värmeutveckligen på HD'n nu. Den ligger bara på rumsteperatur
Kane: Eventuellt ska jag iväg på banan på söndag.
Då ska jag modda en 3.5" diskettstation och en synoptic Lattisring Tokenring switch 16 ports. kanske lite till vem vet?
July 18, 2001
On 2002-02-01 16:04, Unrealpat wrote:
Kommer även att modda en Ericsson 888 mobil.
Snälla, sikta på displayen!
Jag har plågat mig igenom ägandeskapet av 4 st Ericsson telefoner, därbland en 868, 888ans lillebror.
[ Detta Inlägg ändrades av: -ChaoS- den 2002-02-01 17:10 ]
April 20, 2001
KSW, du behöver inte oroa dig, datorn var rätt så paj. Jag hade tagit ut HD, minne, cd, etc. det var bara skalet + en trasig skärm kvar.
Vad som hade hänt var att "någon" hade lagt den på taket på en bil men den ville inte ligga kvar där utan trivdes mycket bättre på marken.
October 25, 2001
Haha, åkejj, NUUUU vet jag vad jag ska göra me allt datorskrot jag har hemma.
Har moderkort, hårddiskar, gamla ramminnen, chassin. kort sagt; hur mycket skrot som helst.
Och tillgång till hagelvapen, älgstudsare, pilbåge, revolvrar, lite mer finkalibriga pistoler...
Förvänta er mer bilder av den här typen;)
Vad tycker ni ska skjutas med vad=)?
October 25, 2001
January 19, 2002
October 25, 2001
June 28, 2001
On 2002-02-02 01:54, Unrealpat wrote:
KSW, du behöver inte oroa dig, datorn var rätt så paj. Jag hade tagit ut HD, minne, cd, etc. det var bara skalet + en trasig skärm kvar.
Vad som hade hänt var att "någon" hade lagt den på taket på en bil men den ville inte ligga kvar där utan trivdes mycket bättre på marken.
Har en ungeför lika dan bärbar... du kan ju skicka dom andra delarna till mig 😀
1 Guest(s)